Äntligen!!!

Sen i början av förra veckan kunde jag verkligen känna av resultat av min träning, det är en känsla jag har men jag kan ju inte mäta den som sjukgymnasten kan. 
 
Igår kväll när jag tränade kändes det extra bra både i kroppen och själ, mycket för att det var ännu en fantastisk solnedgång.
 
Står och väntar på sjuktaxin och ivrig för att få komma iväg till Svenstavik och min sjukgymnast.
För första gången kände jag glädje att åka dit för min magkänsla var bra, vill ju så gärna få höra att mitt slit med träningen 3ggr/dag nu äntligen ger mig resultat, resultat så jag orkar kämpa på!!
 
Känner mig som en vinnare, shit så glad jag är jag fick verkligen MVG i allt - JIPPIE!
Äntligen fick jag höra det som jag kämpat med i 4.5 månad, fick den där ryggdunken som gör att jag orkar fortsätta kämpa för jag är långt i från frisk och stark  M E N nu vet jag att det går åt rätt håll!
Gäller att njuta av den här känslan i dag och glädjas för i morgon är det dags att ta tag i nästa problem och det är buken min. Kan ju inte påstå att jag längtar till morgondagens gastroskopi 😣
Men men det måste göras - så det är bara att bita ihop...igen 😉
 
Men som sagt jag lång väg kvar så det är bara fortsätta kämpa på med träningen och bita ihop för att klara smärtan i vänster knät. 
Så i morgon börjar "operation-jaga-läkaren-för-operation-av-nästa-knä".
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0