P A I N

Jag har tappat räkningen sen länge hur många tarmvredsattacker jag haft.
Det senaste var igår kväll och pågick i cirka en timme, Pär tjatade på mig "det har snart gått en timme ringer snart 112" och jag svarade envist "nej inte än det går nog över".
Vaknar halv 11 och vet knappt vad det är för dag, hur länge jag sovit, Pär sa att jag sovit 1,5 timme och det var som smärtorna avtog och då däckade jag av trötthet.
 
Det var inte helt optimalt att somna på soffan sådär för det var ju stört omöjligt att somna sen för natten. 02:00 var det ljust och fullrulle på fåglarna kan jag säga. När jag väl hade lyckats med konststycket att somna vaknade jag en timme senare av att sågen i byn satte igång med sitt jobb, där finns det inga helgdagar 😉
 
Trots denna helvetiskt natt och smärta, trots minus på sovkontot så ska jag göra allt jag kan för att få en bra dag!
För det är som min magläkare här uppe säger "dina problem i buken är kroniska, du måste lära dig att leva med dom"
Det är vill jag lova svårt, skita svårt!!
 
Det är solen skiner för då blir a l l t så mycket lättare 😊
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0