150-årskalas

Har haft en helt underbar helg där höjdpunkten var ett 150 års kalas!
 
Började lördagen med golunch på bystugan, glutenfri paj med broccoli satt fint.
 
När vi bor som vi gör och festen är i byn så är det extra skönt att hoppa upp på 4-hjulingen och med ena presenten i knät så var vi redo för fest.
 
Här är en del av gästerna och mannen i stilig hatt är en av huvudpersonerna för kvällen.
 
Jag hade äran att få ha festen yngsta och näst äldsta deltagare i mitt team. Tipsrunda med kluriga frågor och sen var det olika grenar inne på "Stadion". Riktigt roligt inslag.
 
Vi bjöds på en 3-rätters och denna förrätt kan jag säga var "to die for", sååå god!
 
Långbord hör som sommarfester till 😊
 
Klockan var närmare 2 på natten när vi kom hem och jag måste säga att det är så skön känsla när det fortfarande är ljust. Älskar sommarnätterna i norr, påminner mig verkligen som somrarna i Piteå.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0