Snart vardag

Ja i morgon är det dags för Pär att börja jobba efter fyra veckors semester och det blir som vardag igen.
Åh själv fortsätter jag med att vara sjukskriven vilket har blivit min vardag.
Känns som fyra veckors semester går fortare än lika många "jobb veckor", eller vad tycker ni ?! 😉
 
Morgonen började jag med att laga till en ny laddning med müsli.
 
35 minuter senare och burken är fylld till bredden.
 
Det var soligt och fint väder i morse vid 7 men det höll inte i sig så länge. Det är grått och trist det blåser och regnar och inte mer än 10-12 grader. Så sofflägekänns mer än okej att inta ett tag.
 
Men jag tror mig ju inte ligga så länge om jag inte somnar, så jag satte upp en ampel som vi fick i present i torsdags.
Nu ska jag planera kommande veckans mat och lägga upp ett träningsschema, som sagt i morgon är det vardag igen och dags för rutiner bättre mat och mer träning.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0