Slut som artist

I torsdags påbörjades vårt brobygge. Åh det är denna lilla prinsessas pappa som är min hjälte. Nu är det bara resten kvar! Jag hade stora förhoppningar på att det skulle bli klart under helgen men icke och det för att vi inte få tag i rätt folk. Då är bara hoppas att den blir klar innan vintern kommer 😉
 
Jag hade pysselstund med prinsessan och här har hon gjort en present till Pär.
 
Hon var rätt ivrig att Pär skulle öppna paketet. 
 
Hon hade gjort en girlang med pärlor som hon tyckte Pär skulle ha vid sängen om han blev mörkrädd. Vad får barn allt i från säg.
 
Liten tjej och stort paraply och det var nån som tyckte det var kul att vara ute så det spöregna.
 
 Åh  där var dagens arbete slut, bara att gå in och laga middag till arbetarna och prinsessan.
 
I går så stack vi hemifrån redan klockan 8 och kom inte hem förrän sen eftermiddag även fast jag inte gör så mycket så sliter det hårt på mig och krafterna tar slut.
Det blev en lugn hemmakväll kväll med god mat och ett glas rött på vår dag ❤
 
I dag lördag har jag gjort lite nytta som fryst in rabarber, lagat matlådor till Pär, tvättat men mer blir det nog inte då värken i bägge knäna känns mer än en mycket.
Så nu blir det ryggläge ett tag och Pär tar det också lugnt idag då han är lite paj i ryggen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0