En bra dag!

När smärtan "bara" ligger på en åtta (av 10) så har jag en bra dag, helt sjukt vad man vänjer sig mig att alltid ha ont. 
 
På f.m kände jag för att testa popcakes. Kul att prova något nytt men nästa gång blir det mer "vuxensmak" över det hela.
 
Hållt mig hemma och i stillhet hela veckan, så nu va jag less....mot "bron" och 4-hjulingen 😊
 
Vad skulle jag göra utan denna?! Jamen jag skulle ju inte ta mig nånstans iom att jag inte kan köra bil. Älskar denna maskin!!
 
Jag lär ju få ångra detta i morgon men just nu skiter jag i det, blir ju galen av att bara vara hemma i min ensamhet.
 
Trött och sliten M E N nöjd med mig själv att jag tog mig ut en sväng!
 
Behövde vila 5 minuter innan jag skulle ta mig över lilla bron.
 
Lasta rullatorn med bär och posten och med stapplande steg tar jag mig mot huset 😊
 
Väl inne så blev raka vägen till soffan och jag tok somna, tar tydligen mer på krafterna än vad jag kan förstå eller så det inte så konstigt när man inga krafter har 😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0