Fokus Ina fokus!

 
Jamen visst låter det lätt när man läser det så här svart på gul lapp...men för mig är det lättare sagt än gjort då jag har haft en svacka.
Men så idag kände jag allt igen mig själv då jag städat och fixat hemma i två dagar, tvättat, strykit, sytt gardiner, planerat veckans mat, handlat, varit en sväng till Svenstavik, gjort i ordning hemmakontoret inför kommande år.
Hinner nog med lite till innan jag sätter mig i soffan och softar, bättre att få bort så mycket som möjligt i dag så kan jag bara tänka på mig själv imorgon och packa.
 
Tror inte jag har nämnt det men 2015 ska bli ett "Ina år" - japp, jag ska satsa på mig, min hälsa och sätta mig i första rummet för nu jävlar är det jag som tar kommandot över min kropp och knopp <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0