I morgon händer det!

Det är i morgon det händer, ställa klockan och göra sig i ordning för att åka till "jobbet".
Jamen fattar ni känslan....den är helt galen och så fantastisk på en gång!
 
Kunde väl aldrig i min vildaste fantasi att mitt samtal till kommunen i juni skulle kunna leda till ett jobb men nu är det faktiskt så och glad jamen det är väl bara förnamnet.
Självklart ska jag inte göra vågen ännu i och med att det handlar mycket om att min kropp ska hålla och att jag även ska hålla när jag kommer hem men att bara få chansen gör att jag måste våga för att vinna.
 
Kl. 08:00 är det jag som åker till "jobbet" med ett stort leende. Jag är förvisso sjukskriven än och jag ska arbetsträna, men bara att få chansen/möjligheten till det är som en högvinst för mig eller rättare sagt oss för Pär är lika glad han. För honom får jag vara hemmafru men som han säger för mitt egna välmående och för att få utlopp för all kreativitet, jamen då är detta verkligen en chans säg!
 
Carina
2014-10-23 @ 19:40:05

Kul Ina! Lycka till, ha kul och ta det liiiite lugnt.
Kram!

Svar: Kram och tack Carina, jag lovar jag kommer ta det lugnt jag har lärt mig lite under detta år som sjukskriven samt att kroppen själv säger ifrån nu för tiden som den inte gjorde förr.
Ina Elgstam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0