Arbetsträna och Leader möte

Jag hade en mycket jobbig natt, natten till onsdag, med värk och tårar, ja´ det är inte roligt när smärtan är så kraftig att inga tabletter hjälper och tårarna bara kommer.
Det var skönt att mötas av detta sken av soluppgången när nattsömnen varit dålig och jag ville inget hellre än att stanna i sängen än att arbetsträna.
Väl uppe, en dusch och lite gott kaffe jamen då känns det ändå rätt okey!
 
Jag ska bearbeta min kära sambo att vi måste gallra skogen lite så vi får in än mer av solen för det är som balsam för själen! Men men vi har ett gäng andra projket som är viktigare :-)
 
 
 
Arbetstränade i fyra timmar och det är tuffare än vad jag någonsin hade trott, jag blir så trött men det är ändå en skön trötthet. Jag känner ju verkligen att jag får komma igång och anväda hjärnkontoret. Det var lite extra kul igår när jag fick åka iväg och titta på och planera min nya arbetsplats, där jag kommer att sitta fr o m april :-)
 
Väl hemma så sov jag lite middag för att ladda om och åka iväg på något som heter Leader gruppen, ett möte som jag gick på för att lära mig mer om bygden, lära känna nya människor och få en inblick i vad man kan utveckla runt om i bygdens byar. Åh jag säger bara "ojojoj" vad mycket man kan göra och jag hade verkligen ingen aning om att det bl.a finns så många sätt att söka bidrag för olika projekt.
Återigen så märker jag hur min "jobbhjärna" går igång och intresset för bl.a tursimen är stor och vad man kan göra för oss som bor i bygden :-)
Spännade det här !!
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0