Sviter från gårdagen

Inte nog med att jag ska ha dom problemen jag har med buken och dess smärta idag har jag ont i ryggen istället. Fast det är väl inte så konstigt kanske, jag har legat till sängs i 17 timmar och det är verkligen inget som jag föredrar men vad ska man göra då man ont så man går som en vinkelhake. Det är som bara att lägga sig till sängs i fosterställning, ta smärtstillande och vänta ut tills tarmarna har slutat "bråka". Jag blir som alltid extremt trött efter att jag har haft ett sånt här "anfall" eller vad jag ska kalla det för, egentligen vill jag vara sova men det hjälper knappast ryggen så det är bara att röra på sig och försöka hålla i gång så gott det går. Så jag gör väl det jag är bäst på just nu....viker ihop ännu en flyttkartong och tar och packar lite ;-)
Åh en sak vill jag att ni ska känna till, jag är otroligt tacksam för era värmande och peppande rader!
Önskar Er alla en trevlig helg <3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0