Det trodde jag aldrig

Jag minns det som det var igår, fast i själva verket har det gått exakt ett år sen vi kom hit upp till vårt fritidshus och vi skulle stanna här i en hel månad, hinna med och fira både jul och nyår.
Jag var sjukskriven och Pär hade tagit ut semester och komptid för att vi skulle kunna unna oss denna lyx och Pär gjorde det mycket för att jag skulle få må bättre. För är det någon som sett skillnaden på mig när jag var i Handsjön kontra Stockholm så var det Pär <3
 
Redan då hade vi drömmar om att få flytta till hit permanent men det kändes så främmande och långt borta,
men nu har ju faktiskt drömmen gott i uppfyllelse och det trodde jag aldrig skulle så kort tid efter att vi köpte huset. Just nu lever jag min dröm <3
 
 
Bilden är tagen för ett år sen än så länge ser huset likadant ut på utsidan, men oj vad vi ändå har hunnit med förrändringar på insidan under denna korta tid med enkla medel!
 
Britt-Louise
2014-12-11 @ 16:32:28

måste vara helt underbart att få leva i sin dröm! Hoppas att Du alltid kommer att få göra det men då även inse att drömmar kan gå i uppfyllelse!

Svar: Att det är Britt-Louise, efter allt som hände oss förra året så var det ett lätt val att bestämma sig för att flytta upp, när jobben löste sig så bra för först och främst Pär men även för mig! Man måste leva i dag, inte skjuta på saker! Med den inställningen så har vi fått en så fantastisk livskvalité!
Ina Elgstam

Maria
2014-12-11 @ 16:47:53
URL: http://www.fokuz.se

Det är så roligt för alla i byn oxå att ni kommit och spridit er energi och livskraft :-)
Det är verkligen jätte bra.

Jultidningarna är på väg...vi kommer med dem snart... de kommer med posten till oss på måndag, vet inte varför det skulle ta sådan tid...

//Maria

Svar: Tack Maria det värmer att läsa!Livskvalité delux har infunnit sig sen vi flyttade <3

Kommer inte ihåg summan jag handlade för, så breifa mig gärna om den och när ni kommer så jag ser till att ha cash hemma =)
Ina Elgstam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0