2:a advent

Som jag gillar det här med att fixa, Pär blir smått tokig på mig men så vet han hur mycket jag tycker om det och jag vet att han gillar resultatet och att sen våra vänner gillar resultat jamen det är ju som "lön för mödan" äve fast det inte är någon ansträgning för mig då jag gör det av rent nöje :-)
 
 
Saffransdrömmar, lussebullar, pepparkakor, ädelostdip, pepparkasgristini, glögg x 3 smaker, torkat renkött, kallrökt vildsvin och älgkött jamen det var lite av vad vi bjöd på!
 
 
 
 
Jag kan inte annat än bli varm i hjärtat när fem kids i spridd ålder 3-12 år ställer sig i led med en tallrik och får plocka det man själv tycker om från ett "kakbord". Som jag nöjt idag av värmen från kidsen och deras föräldrar, att kidsen får bli "stora" i ett egen rum och njuta utan några vuxna och vi vuxna fick en stund för oss själva och prata...ja´jag tror att vi alla tyckte det var det en skön 2.a advent och jag hoppas att det blir många fler med er underbart härliga Jens och Madeleine med era pussgurkor <3
 
 
Älskar den här bilden, då Jack innan kommer till mig och frågar snällt om han får låna plattan, Självklar säger jag men vi har inga spel som passar dig....jamen då sätter så ungen i Pärs knä och spelar ett av hans bilspel...napp, snutte och stora ögon...jamen vilken lycka :-)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0