1 år sen stormen Ivar och 2 år som förlovad!

 
Så här såg det ut hos oss för precis på dagen ett år sen.
Precis när "förlovningsmiddagen" var klar så gick strömmen men vi var beredda på att det värsta kunde inträffa så det var bara på med varsin pannlampa :-)
 
 
I år hade jag fixat lite ute på farstukvisten tills Pär kom hem.
Det är ju som vår förlovningsdag idag och det är svårt att inte komma ihåg stormen Ivar då den inträffar samma dag.
Jag minns den 12 december 2013 som det vore idag, oron, kylan, vinandet, ljudet, eldandet men framförallt chocken man fick dagen efter då man såg vad denna naturkraft hade gjort.
 
 
Så här såg det ut påväg ner till vårt älskade Trollöga.
 
 
 
Rotvältor i massor!
 
 
Svärfars hus klarade sig med en halv meter!
 
 
Gunnars hus på Näset fick sig en törn men det kunde ha gått så mycket värre.
 
 
Åh partyhuset som Pär en gång i tiden byggde blev det bara kaffeved av. Det är verkligen här på Näset som man än idag blir påmind om att det har varit en storm som hette duga....nä Ivar menar jag såklart ;-)
Så här i efterhand så må jag ju säga att jag är en erfarenhet rikare!
 
 
Åh det är med den här mannen som jag firar förlovningsdag nummer 2, i år var det förövrigt 10 år sen vi träffades och jag är fortfarande galet kär i Pär!
Påtal om galet, så är den här bilden tagen från ett fruktansvärt kuligt party i somras och vi gick som all in;-)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0