Veckan som gått

Tro de eller men jag har haft en bra vecka med mina mått mätt, så jag hoppas så innerligt att all min träning, vila och envishet börjar ge resultat 😊
Detta blogginlägg är riktat till min älskade mamma så hon får se hur jag har det i bilder då hon inte har FB eller Instagram. 
 
Har snöat in på ankelraggsockor men det är kul att göra samt att jag är lite impad av mig själv som har hittat på egna motiv, eller vad säger du mamma 😉
 
Här har jag börjat på ett nytt stickprojekt, avslöjar senare vd det ska bli.
 
 
 
 
Hela veckan har vi varit duktiga på att äta bra och nyttig mat, så väl middag lunch och frukost. För mig har det blivit ett måste för att försöka få bukt på buk och magproblemen.
 
 
Det har varit en vecka med mycket fint väder för att vara den här årstiden i Jämtland. Varma dagar med blå himmel och sol så jag har suttit ute o solat och njutit av kaffe och läsning.
När man går ner till Trollöga så har man kunnat njuta av fantastiska solnedgångar. Dessa stunder ger mig sån kraft och energi  ❤
 
I veckan fick jag ett par " Rolls-Royce kryckor" av Pär....jamen istället för en blomma typ för att jag är en fighter för att han älskar mig men såklart för att han tycker synd om mig!
Det är nog lite jobbigt för Pär fast på ett annat sätt såklart, att alltid se mig ha ont, skriker av smärta, vrider mig i kramper och mitt haltande. Det var ett par veckor sen som vi insåg att jag kommer gå med kryckor i 2 år till!
Dessa kryckor har fjädring, vadderade för händerna och armbåge, lampa och tuta, stöd för att vila knät och så kanske den viktigaste detaljen av dem alla.....en rem som håller kryckan kvar runt min arm. Så det är nog därför Pär köpte dom till mig så jag inte ska fuska och gå utan kryckor inne 😉
 
Vet att mamma lider med mig och ogillar att jag ska behöva ha det så jävligt.....så denna bild är till dig mamma 😚
Togs igår då jag hade en extra bra dag då jag hade fått sova hela natten 😊
Älskar dig mamma ❤
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0