Bullbak

Jag försöker göra något vettigt varje dag hur ont jag än har det, inte för nån tvingar mig utan mer för att det känns bra inombords och självklart för att "slå bort värken" för några timmar!
 
Efter lite velande så satte jag en bulldeg.
 
Redan här var jag påväg att ge upp då mitt goda kaffe slogs ut över hela bänken, fönstret och golvet. Men alltså hur mycket kaffe rymma det i en kopp ??!!
 
Blev på bättre humör då degen jäst bra och blev perfekt!
 
Men glädjen varade inte så länge då jag lyckas stöta till mjölburken och PANG rätt ner i golvet  - suck!!
 
Men till slut blev jag på bra humör igen då slutresultatet blev TOPPEN! Fick till såna där "konditori bakade bullar" och Pär njöt på kvällen med en nygräddad kardemummabulle och kall mjölk.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0