Ladda om

I dag är det 3 månader sen jag fick den så efterlängtade nya knäleden. Jag var inställd på mycket värk tårar och frustration och det har det varit!
Värk (ingreppd värk) 24 7, tårar för att jag får inte sova ordentligt och smärta, frustration över att skallen är för pigg och vill göra mer än jag i dagsläget klarar av!
När man som jag efter 20 år med extrem smärta inte längre har den är det sån lycka och jag vill som göra a l l t och det n u !!
 
Jag trodde jag skulle beröm igår av sjukgymnasten det jag tycker att jag rör på mig vilar och tränar 2ggr/dag. Men icke istället fick jag ett sånt stort pekfinger mot mig då jag rört på mig för mycket, vilat för lite. Men det värsta just nu att vänster knät  (som även det är trasigt och ska opereras är nu så överansträngt att jag än svårare att gå och stödja mig på det. Det har blivit en inflammation i den främre slemsäcken - lyckan är ju total...NOT!
Så nu är det till att en paus från allt jag vill måste och bör göra.
Nu blir det inget alls på 3 dagar för att vänster knät ska bli brukar igen, sen är det även 2 kryckor i lika många veckor, mer träning och mindre spring i trädgården.
 
Tur att Pär har semester så jag hoppas några sköna heldagar på flotten för då "slipper" jag se allt här hemma som måste göras 😊
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0