Fokus

Tack vare lite vägledning av en vän i förra veckan så har jag fått upp ögonen för vad  j a g bör göra för att må bättre.
Nu är jag både fokuserad och målmedveten om jag vart jag vill, det kommer ta tid m e n då får det göra det. För jag har som ett mål att "vara som ny" till Pärs 50 årsdag 😉
 
Jag har inte helt vant mig vid sitthissen, visst den är jätte bra och lindrar belastningen på det trasiga vänster knät....men ändå tycker jag att det är "jobbigt" med tanke på att jag känner mig som 30 i skallen, passet säger snart 50 och kroppen....ja kroppen känns mer som 80 år.
 
Hemmet just nu ser ut som en central för hjälpmedel 😊
Har haft svårt att acceptera att allt detta behövs i min vardag men självklart är jag tacksam för all support från kommunen.
Men med fokus, acceptans och tillit så är målet att slippa en del av alla hjälpmedel - dom är bara här tillfälligt!
 
Igår fick jag en underbar regnbågsmassage som jag tror min kropp var mottaglig för och nu på morgonen fyllde jag på med 45min mental träning. Som sagt f o k u s ska få mig på rätt köl!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0