Rastlöst

Med smärtstillande och insomningstablett så fick jag sova hela natten och det behövdes kan jag säga. Jag blir helt koko i huvudet och kroppen när jag inte får sova och då kan jag verkligen inte "slå bort värken".
 
Startar dom flesta mornar med kaffe, stickning och Nyhetsmorgon. Åh efter kaffe intaget så blir det ett träningspass.
 
Men sticka kan jag inte göra hela dagarna för det klarar jag inte av för artrosen i händerna. Så jag drog i gång projektet "Äppelchutney med ingefära, kanel och chili".
 
Efter kökstjänst så tog jag mig en tur i skogen, fint väder och jag rastlös!
 
Fortsätter operation "skura trasmattor", gäller att passa på när det är sol och fint ute!
 
Här börjar orken tryta men äsch de va väl bara bita ihop och vattna blommorna också.
 
Till min förvåning hade jag ytterligare tre gurkor att skörda, små men naggande goda 😊
 
Fröken Rastlös blev nu trött, intar soffan, smärtstillande och så blir det nog att sova en timme innan det är dags att laga middag.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0