Vilken härlig söndag!

Ja´ för nog kändes det allt som en söndag idag, fast rätt skönt att denna dag är röd och redan tisdag!
Det har full fart på mig sen jag klev upp fanns mycket på "att göra listan"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag började med att öppna skafferiet när jag skulle koka kaffe och insåg att det var bara att börja städa det, ogillar det skarpt att det är någon som stökar till så för inte är det jag eller sambon ;-)
 
 
 
Det tar ju som sagt inte så lång tid att göra det, men tänk om man var så duktig och alltid ställde tillbaka allt på sin plats på en gång, jamen då skulle man ju aldrig behöva städa....hmmm 
 
 
 
Städade fram lite saker så jag kunde ställa mig och baka lite Bountybollar till en vän, mycket roligare än att packa.
 
 
 
Fick väl som för mig att jag skulle svänga ihop lite sesamkakor så jag kan ha som mellanmål under mina dagar i Stockholm.
 
 
 
Så så fick det bli och så hade ju ytterligare en anledningen till att inte gå upp till övervåningen och packa.
 
 
 
Medans jag packade och fixade och gjorde sambon en sån galet go´lasange att jag tror han överträffade sig själv idag med smakerna. Men säg vad kan egentligen gå fel med älgfärs, grädde, svamp och en massa kärlek ;-)
 
 
 
Eller så kan det ha varit den här kryddan som gjorde sitt idag. Vi fick den av min bonusdottern i juklapp och idag testades den för första gången....jag kan varmt rekommendera denna till er som gillar matlagning och vill ha många olika kryddblandningar att välja mellan.
 
 
 
Det har varit en lugn och skön start på detta år, då vi har haft en hel helg + två dagar för oss själva utan några måsten och det har som inte hänt sen flyttade upp till vårt drömhus <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0