Äntligen!

Jamen äntligen en morgon med kallgrader och sol.
Det är inte annat än att man blir på bättre humör när solen är på väg upp när man själv ska till Svensta.
 
 
 
När man ändå ska in till Svensta så är det lika bra att passera Dollars och visst en kasse fick följa med mig hem, den dessvärre inge "roliga köp" utan bara förbrukningsvaror.
 
 
 
Mina ärenden är avklarade och jag får åka hem igen, hem för planera min Stockholms resa senare i veckan.
Som jag skrev....jag blir glad av solen :-)
 
 
 
När Jämtland visar sig från sin bästa sida!
 
 
 
Nästelsströmmen i vackert sken, här skulle jag vilja prova fiska en vacker dag då jag har starkare ben!
 
 
Ja´ det lär ju kanske inte vara något som sker under detta år, men mål och önskningar måste man ha <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0