Bästa ever!

 
 
Då hade kvällen kommit då vi skulle på julbord med Pärs jobb, Svensta Huskomponenter.
Redan här kände jag av värmen och att detta skulle bli en kalas rolig kväll!
 
 
Värdparet hade gjorde det så mysigt och dukat upp med glögg, vin, öl, grogg och tilltugg.
 
 
VD´n sa några väl valda ord om personalen och att vi skulle ha bra nog kul i kväll!
 
 
 
Vi skulle åka taxi i ca 80 min så vi alla fick en liten goodiebag med dryck, lite salt och sött så vi skulle orka hela vägen!
 
 
 
Stämningen var på topp i taxi och den gick riktigt fort tyckte jag i alla fall.
Det var betydligt mycket mer snö i fjällvärlden och det gav en än mysigare inramning på denna kväll!
 
 
 
 
Nu är vi äntligen framme i Hävvi i Glen, så mycket gott som jag har hört om stället så jag har faktiskt rätt höga förväntningar :-)
 
 
 
 
Det var det i särklass godaste julbord jag någonsin ätit!
Närproducerat i form av bl.a älg, ren, öring, havtorn...det var sååå mycket gott.
Det som jag kanske blev mest imponerad av var älgpaté - to die for ;-)
 
 
 
Hela sköna ligan Svensta Huskompenter med respektive <3 
 
 
 
 
Alla trodde vi att vi skulle ta taxin hem efter Glen men icke sa nicke, det blev en sväng till Klövsjö där
Ständut blakk lirade och det blev en kanon avslutning med fullt ös!
 
Kan sammanfatta denna kväll med att det var längesen jag hade så tokroligt, detta kan jaga leva länge på!
Ett stort och varmt tack till underbara Jens och Madeleine <3
 
Britt-Louise
2014-12-04 @ 17:13:56

Hej! Har nu läst hela bloggen. Fina bilder och vad säger man, fint skrivet eller både tankeväckande, roligt, sorligt och harrevarn vad Ni gör mycket! Kommer att följa och lägger in den bland favoriter! Vi ses!

Svar: Åh goa du, va´ varm jag blir <3Klart att vi ses !!
Ina Elgstam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0