Sjukgymnasten

Tur att morgonen bjöd på fint väder och klar luft då jag bävade för att åka till sjukgymnasten idag.
 
Njuter av utsikten medans jag väntar på sjuktaxin som ska ta mig till Svenstavik.
 
Jamen då satt man här igen, 3 veckor sen sist och oron är stor för att jag inte har gjort några framsteg.
 
Jamen alltså vilken lycka! Jag har gjort framsteg, ni vet såna där som inte syns eller känns utan såna som dom mäter, +10 grader i i böjning...tjohooo!
Nu har jag "bara" 20 grader kvar till 130. Så från och med idag ska jag träna 3ggr/dag!
 
Jag kan kritisera en del saker inom sjukvården, te.x väntetider. Men jag klagar verkligen inte på systemet med sjuktaxin, visste knappt att det fanns innan vi flyttade. Här visar taxameter 920kr och då är jag inte hemma än, enkelresa stannar på ca. 1200kr och jag betalar 100kr....ja ni läste rätt!!
 
Väl hemma så gjorde jag en halloumisallad och njöt på farstukvisten i sol och värmen.
 
 
 
 
Jag var full av energi (trots värk) och beröm från sjukgymnasten och god lunch så jag tog mig en sväng, måste säga att vi bor förbaskat fint och jag saknar verkligen inte livet i Stockholm!
 
Väl hemma så var det dags för en tupplur på en timme för att sen steka pannkakor som Pär hade önskat till middag!
 
Som sagt jag ska fan inte ge upp, för nu ska jag bli stark i höger benet för att så snart det bara går se till att dom opererar vänster knät!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0