Låg

Förra veckan var hemsk på många sätt. Hade verkligen värk hela tiden, 24 7, varken vila smärtstillande hjälpte. Åh när jag har så här så överjävligt då blir jag låg, dåligt humör, gråter, arg och apatisk och känner mig så ensam!!!
 
Men det är som jag måste genomgå detta för att få må bättre om några år! En av den jävligaste smärtorna nu är när nerverna och musklerna som ska läkas och hitta tillbaka till varann i det opererade knä.
 
Men som vanligt så måste jag hitta på något med händerna för att inte bli tokig - blev väldans goda kardemummabullar!
 
Även stickningen och mina hitte-på-mönster håller mig och skallen sysselsatt. 
 
Sen vände det när dessa två små solstrålar kom springandes upp för grusgång med öppna armar och ropar "Ina o Pär" och så fick jag små armar runt min hals ❤
 
 
Men det är tur att det kommer en ny vecka som jag alltid hoppas ska bli bättre. Åh måndagen bjöd på kalasväder och sol, blå himmel och naturen får mig att må bättre 🍂
 
Så fint ljus när solen tränger genom vardagsrumsfönstret på kvällen.
 
Tog min rullator och masade mig ner till vårt Trollöga i går för att möta denna solnedgång, det är så magiskt och jag blir stärkt i själen😊
 
Gårdagen började bra och jag skall nu göra mitt för att jag ska ha kvar den känslan idag och resten av veckan!
Säger God Morgon och ta vara på dagen ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0