Två veckor

Ja i dag är det 2 veckor sen jag fick en knäledsprotes. Tiden har gått fort trots mycket värk och tårar. Även fast jag vet så väl att denna smärta är övergående så är den vissa dagar svår att tackla och speciellt om jag inte fått sova nåt under natten.
Körförbud i 6 veckor då får man vara tacksam att sjukresor finns som kan ta en till hälsocentralen och sjukhus.
Igår var det så dags att besöka hälsocentralen för att plocka stygnen och det var första gången som jag blivit sydd med något dom kallar "madrass stygn" och som tog nästan 40 minuter att plocka. Vissa satt fast hårt men ojojoj så duktiga och stadiga på hand sköterskorna är! Kört träningspass 1/3 så nu tar jag kryckorna o stapplar ut på farstukvisten för att samla lite krafter till pass nummer 2, för jag lovar det tar så på krafterna att träna så tårarna rinner för att det gör så ont MEN ett måste!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0