12 år

På dagen 12 år sen vi träffades första gången och ingen av oss har nånsin ångrat dejten  😜
Kommer exakt ihåg vad du hade på dig och att du satt och läste kvällstidningen.
Kommer ihåg restaurangen och hur du i stressen (läs nervositeten) satt på dig klockan upp och ner *fniss*, till saken hör att du aldrig har använt ett armbandsur sen dess 😁
Du överraskade mig med att köpte biljetter till en rockkonsert, Velvet Revolver......där blev jag kär❤
 
Här softar du hemma hos mig i Trånkan -04, det var rätt tidigt i vårt förhållande. Eller hur ska jag säga...kvällen som du följde med mig hem efter vår första dejt....jamen du blev ju som kvar sen dess ;-)
 
-05 startade vi vår resa med Mackmyra och oj vilken härlig och god resa!
Bilden är från lagret på Fjäderholmarna, ta ett djupt andetag och du får en billig fylla ;-)
 
Jag fick som två härliga bonuskids när jag träffade Pär. Bilden är från -06 på stugan och här tävlar dom i "spagetti schyffling" minns än idag skrattkalaset vi hade den kvällen med en massa tvspel!
 
Far och son kärlek -07 <3
 
Påsken -07 men än idag är det oftas så här jag ser min älsking, jobbarklädd och med kåpor. 
 
Älgstråket -08 då bröderna hjälps åt och är det något Pär gör så är det att ställa upp och hjälpa andra!
 
Sommaren -09 kom Fridd ner till min mamma och pappas sommarplace och jag tycker att bilden talar för sig själv <3
 
Du hade lite långtråkig påsken -10 och hittade en gammal virkad hatt från din mamma, rotade fram lite påskpyssel och D E T T A blev resultatet *s* och det komiska är att du använder den varje påsk sen dess.
 
Sommaren -11 och detta är verkligen något du brinner för - fiske!!
 
Du kan konsten att bjussa på dig själv och skämms inte för nåt ;-)
Här sjunger du norsk kareoke på Helenas (vår älskade svägerska) 40-årsfest som jag sen kommer glömma och det 4 år sen.
 
Hans Camp-13, ute kök eller hemma du är G RY M på matlagning och kan konsten att laga god mat!
 
Jamen -14 lyckade min mamma skicka men denna hatt i nån "vinstpåse" men han ni vet Pär....han behöll den för han har gjorde den till kaptensmössa till båten och sedemera flotten.....och J A den lever än :-)
 
Du är otrolig barnkär och kidsen älskar dig. Åh jag bara älskar den här bilden på Nåmi och Pär från barnpimpeln påsken -15 det ser ut som båda "spelar coola" men dom är inte medvetna om att dom blir fotade ;-)
 
 
Bilden är från -14 men jag bara Ä L S K A R den! Det här är verkligen du och jag älsking! Fest med maskerad tema och vi gick som all in - shit så kul vi hade. Åh det är väl nåt som går igen, vi har kul, vi älskar, vi skrattar (mycket), jag bara älskar din galna upptåg, jag kan bli lite smått tokig på dig - ibland men det går över snabbt ;-)
Ärligt talat så vet jag inte vad jag hade gjort eller varit om du inte dök upp i mitt liv då du gjorde ?!
Jag har haft och fortfarnde ett jävla tufft liv då det gäller min hälsa, värk och smärta M E N oavsett hur illa jag mått så har du alltid bakat upp och stöttat mig och satan i gatan så tacksam jag för det <3<3<3
 
Så nu hjärtat, har jag två helvetiska år fram mig (oss för det påverkar dig) men sen, sen jävlar kommer jag springa i kapp er allihopa ;-)
 
Älskar dig Pär, glöm aldrig det <3<3<3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0