Oro i vädret

 
 
 
Igår blev man som varse om vad som komma skall, SNÖ! Jag är fullt medveten om att här uppe blir det lite kallare lite fortare än i Stockholm att snö kommer tidigare än i Stockholm men att den första snön skulle falla redan den 24 september nämen näää det tycker både jag och många med mig i Handsjön att det var verkligen för tidigt. Det ända som lockade när det hade varit -7,5 under natten och snön föll jamen det var GLÖGGEN :-)
Fick som en liten liten inspiration att tänka och planera kommande Glöggfester!
 
Men det är ju som skönt att vädret kan växla, för idag har det varit strålande sol, blå himmel och det känns som att hösten hittade hit igen och det gillas betydligt mer än snön!  Åh när vädret är så strålande så lockades jag att plantera lite mer ljung och prynadskål i kopparbaljan. Sagt och gjort så nu blev entrén som än mer tilltalande!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0