Skön söndag!

Vi lämnade ett Östersund på söndag förmiddag och då var stan i minst fyra nyanser av grått.
Men när vi kom hem till oss så möts vi av bästa tänkbara höstväder med 14 grader sol, blå himmel och ett helt spegelblankt Trollöga!
Att gå ner till vårt Trollöga såna här dagar är som balsam för själen!!
 
 
 
Tog mig en lite tur ner till bäcken också och funderar lite på vad vi ska göra med bron och dess utsmyckning till nästa säsong. Det är helt klart lättare att vara kreativ när det är fint väder.
 
 
Påtal om att vara kreativ, så är det något som min älskling har svart bälte i!
Han frågade mig lite snällt om jag hade något emot att han tog ner en stor björk, nää självklart inte svarade jag men vad ska du göra med den? Det ville han inte svara på då det skulle bli en överraskining till mig.
Åh vilken överraskningen det blev efter ett par timmar så har Pär fällt en björk, sågat till den, förborrat 15 hål för värmeljus i den och så kom den på plats samma dag!
Är så sjukt impad av Pär att han orkar, att han aldrig direkt vill ligga på soffan sen vi flyttade upp utan håller igång hela tiden.
Så nu är det mitt jobb som är kvar att ställa ut våra gamla ting på hyllan :-)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0