Bortbjudna på middagar

Det har mer eller mindre blivit en vana att vi har ett fullspäckat schema när helgerna kommer sen vi flyttade till Handsjön, vilket vi såklart inte har något emot.
 
Middag på fredag blev hos Jens och Madeleine tillsammans med Mona och L-Å och jag blev som lite firad med champange då jag har fått jobb <3
 
 
 
 
Vi hann ju även med ett par spelrundor som ger många skrattrynkor :-) 
 
Vi vaknade på lördagen till ett kalasväder och ville helst inte lämna Handsjön men vi hoppades att det fina vädret skulle följa med oss in  till stan (Östersund) och det gjorde det!
Vi hann med det obligatoriska besöket på Sportringen som drivs av min svåger, just denna lördag hade dom ett jippo för barn vilket drog otrolig mycket folk och vet att det även blev en bra dagskassa !
 
 
Frida ( bonusdottern) jobbade på trevliga Pigkammaren denna lördag så självklart blev det en sväng dit för att sno åt sig en kram och så fick ett par fina magneter följa med hem.
 
 
Väl hemma hos svågern och svägerskan blev det som vanligt god dryck, mat en himla massa prat in på småtimmarna, fattar inte att dygnet kan ha fler timmar ibland eller så måste vi helt enkelt ses oftare ;-)
 
Lite vin blev jag serverad när jag stod och skalade räkor, gott!
 
 
Vi äter mycket lax och jag försöker laga efter nya recept varje gång, men den här rätten hade vi aldrig smakat förr och jag kan lova er att det var den godaste laxrätten ever!
Lax med hummerströssel 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0