Wow

Vårt adventsmys i Bystugan började på bästa tänkbara sätt när man står på altan och ser solen vara påväg upp!
 
 
Jag hade bakat en hel del inför dagen men jag lovar er att dessa gick bäst hem hos kids och det var liksom min tanke också. Det är så många gånger som barn glöms bort allt ifrån sysselsättning till något som dom gillar :-)
 
 
Jag och vännen Madeleine har sponsrat och fixat till en lekhörna för kids och jag lovar er att den blev uppskattad :-)
 
 
Vi hade ett otroligt stort prisbord för att vara i Handsjön.
Ett separat lotteri med skruvdragare som var värd 2000kr och den var sponsrad av Svensta Huskompenter AB, sen hade vi ett barnlotteri med inte mer än 28 vinster! Och ytterligare ett lotter med finfina priser och allt hade vi fått sponsring på som av "Ina & Pär" som har blivit ett begrepp i byn samt MaBo tjuvjakt.se.
Alla pengar som vi fick in på lotterierna gick oavkortat till insamlingen av en hjärtstartare!
 
 
 
 
 
Det kom rätt mycket folk direkt när vi öppnade vårt Adventsmys med lite marknadsbord.
 
 
 
Detta må va dagens bästa bild och jag älskar den!
Jack som är 3 år spelar biljrad men Inger som iaf är 60 år äldre ;-)
Det är just detta vi, jag och Madeleine vill visa att alla är välkomna till Bystugan i Handsjön och att det finns saker att göra för alla, ung som gammal!
Detta var en av dom roligaste lördagar jag har haft på länge och det är mycket tackvare den feedback vi har fått!
Älskar Handsjön <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0