Städ och fix vecka

Jamen hela den här veckan bestått i att städa och adventspynta samt baka samt att jag även har arbetstränat.
 
 
Började veckan med att lägga kryddor i spirt till glöggen min :-)
 
 
Pär fixade lite tisdagsmys med att tända en massa ljus i vardagsrummet och jag fick fixa med mitt - älskar honom <3
 
 
 
Det var en helt magiskt onsdag morgon när jag åkte till jobbet - sånt här stärker min själ i alla fall!
 
 
 
Bära in ved är ett måste när man bor som vi gör. Men int gör det nåt när det biter skönt i kinderna och man känner värmen när man kommer in, just denna kväll var det -11 friska grader :-)
 
 
 
Så här fint väder var det i onsdag och det är nere vid Trollöga som jag hittar min kraft och styrka, men ni kanske kan förstå det när ni ser detta. Det är ett magiskt ställe. Vindsnurrorna har hörts otrolig mycket denna vecka, något som jag aldrig tidigare har lagt märke till men men det är så det är!
 
 
 
Saffransbullar och två sortersglögg blev det igår!
Den ena är "mammas glögg" och det är nog inget som slår den för jag gjorde en ny variant i år med lakritsrot men den är inte i närheten av min mammas recept !
 
 
 
Gjorde lite fint runt spiskåpan, så enkelt med dekorationer när man bor som vi gör - I like a lot!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0