Fånga dagen

Att "fånga dagen", jamen det är precis vad vi alla behöver göra!
Jag kan verkligen må "piss" vissa dagar men ändå ska jag envisas med att göra saker hemma som jag bara jag tycker är "måsten", Pär anser verkligen inte det utan han vill att jag ska ta det lungt och må bra! Varför har vi kvinnor såna jädrans gener i oss att vi bara "måste" göra saker ?? Så dammråttorna och packa fler kartonger...det fick faktiskt vänta idag och jag satte verkligen mig ner och gjorde ett smycke till mig själv <3
 
 
 
Ullis
2014-06-27 @ 21:01:21

Åh så fin! Sån vill jag också ha:-)
Ta hand om dig vännen, du är värdefull <3

Svar: Den är din vännen <3
Ina Elgstam

Vicke
2014-06-27 @ 22:40:43

Det är så typiskt oss kvinns att man bara ska eller måste. Men vem fn tackar en sen.. Ingen!:(
Ta hand om dig fina Ina.
Och som vanligt så är dina smycken vill ha begär på alla....

Svar: Tack vännen...du é bara för go' ♡
Ina Elgstam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0