Call 112

Vi hann som bara bo här i 1 vecka innan jag var tvungen att ringa 112 då jag befarade tarmvred.
Jag var rädd då jag förstår att tar minst 45 minuter innan ambulansen kommer, det är liksom så på landet. 
Ambulans till Östersunds sjukhus och efter undersökning så konstaterade dom tarmvred samt att det var för allvarligt så dom vågade inte operera mig.
Det blev SOS flyg till Ersta Sjukhus och akut operation då en 13 år gammal operation hade gått upp och min magsäck och tunntarm hade fastnat.
Efter 4 dagar på Ersta kom jag hem med hjälp av taxi/flyg/taxi.
Jag mår trots omständigheterna och som nyopad över förväntan bra, men jag vågar inte tro än att är operationen som ska ha gjort mig "frisk".
Men sak är då säker atmosfären här uppe gör mig bara gott och förhoppningsvis frisk fortare ♡



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0