Söndag

 
 
 
Fick äntligen tag i amaryllis på stjälk så jag kunde hänga dom upp och ner i två av mina fönster!
 
 
Vågade inte knäppa den är bilden med blixt, men shit så mäktiga dom är, dom där ugglorna när dom flyger in och man ser bredden av dom! Där sitter han på en talltopp han satt är kanske i en kvart....man såg hela tiden hur huvudet för kors och tvär och självklart spanade han efter nån fyrbent liten jäkel...jamen en såndär sak som jag inte gillar ;-)
 
 
 
 
Fick denna fina ljuslykta av Jens och Madeleine och kidsen idag, och som den passar hemma hos oss <3
 
 
 
 
 
Lova påminde mig snällt att jag hade glömt att tända andra ljuset....sagt och gjort :-)
 
 
Även fåglarna måste få lite fint och ljus i sina träd :-)
 
 
 
Även farstukvisten fick sitt till advent !
 
 
Söndagen avslutade med den sista rödingen till middag som vi hade i frysen från fångsten den 25/12....jäkla tur att det snart är dags igen och man får hålla tummarna på samma tur som i fjol <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0