Ellas sång!

Love revolution! Ella har fått nog av mobbing, nu bombar hon oss med sitt kärleksbudskap. Kompisen Julia körar på refrängen. 
http://cultumea.com/blog/lakekonst/love-revolution/
 
 
Kan bara inte låta bli att dela denna!
Ella, mina stora, tuffa hjälte!
Att en 10åring kan vara så tuff, så hård hudad, så framåt, så glad, så arg, så frustrerad....jamen efter att ha fått träffa dig, så förstör jag lite bättre!
Ellas mamma, bror, pappa, och all annan nära familj har säkert fått utstå en hel del!
Men satan i gatan, jag tror att vi är många som har blivit golvade av Ellas mod och styrka!!!
Du har iaf govlat mig och jag är beundrarar dig så och hoppas att vi snart ses igen så du kan påminna mig om fingerstickningen <3

Love revolution! Ella har fått nog av mobbing, nu bombar hon oss med sitt kärleksbudskap. Kompisen Julia körar på refrängen. 
http://cultumea.com/blog/lakekonst/love-revolution/

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0