Fredag morgon

Att göra frukost till "lillebror" en fredag morgon, ja´ det är för en känsla av tacksamhet och glädje! Att han hade tid, tog sig tid att komma till oss igår och sova över för att dra vidare på sin turné idag...ja´ det gör mig så glad och det kan jag leva på länge!
 
 
Nu har jag bror min åkt vidare så då är det dags för mig att sätta fart! Plocka undan, diska, baka, plocka bär och sen förbereda för vännerna som kommer ikväll och även dom skall sova här en natt. Ja´ ni anar nog inte hur glad jag är att huset vårt är stort och har många sängplatser :-) Älskar verkligen att nära och kära kommer på besök och tar sig tiden att stanna kvar ett dygn eller två.
Åh det bästa av allt....det är full rulle resten av veckan...längtar så till allt och alla <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0